2019. május 7., kedd

A kompon is megáztunk :-))))

View this post on Instagram

Hajóút 1. Phuketből Koh Phi Phi kikötőbe utaztunk egy nagyobb komp hajóval. Már az indulás is érdekes volt, mert a hosszú kicsekkolás és taxi keresés miatt biztosak voltunk benne, hogy lekéstük azt a kompot, amihez az utolsó hajójárat csatlakozik Koh Lanta felé, pedig több óra ráhagyással számoltunk. A taxiban már keresgéltünk szállást Koh Phi Phi szigetén, és latolgattuk, hogy lemondjuk az aznapra foglalt szállásunkat Koh Lanta szigetén. Szerencsére végül nem tettük meg, gondolván, hagyunk egy kis esélyt... Mikor a kikötőbe beértünk, kiderült, hogy a komp csak fél óra múlva indul, és még friss hamburgert is tudtunk készíttetni - aminek nagyon örültünk, mert rettentően éhesek voltunk, és még kb 4 óra út állt előttünk a szállásunkig. Az első videón talán felfedezitek a hatalmas, fehér úszó medúzákat. Sajnos az erös fényben nem láttam a képernyőt, így nehéz volt lekapni őket. A ragyogó napsütést félúton erős vihar váltotta fel, az eső a tető alá is bőségesen bevert. Videózni ekkor képtelenség volt, mert majd kikapta a kezemből a mobilt, így inkább eltettem. A végére kissé szelidebbre váltott, ekkor már csak részeges dülöngélést szimuláltunk a hajón járva. Koh Phi Phi szigetéhez közelítve gyönyörű sziklákat láttunk - de nem sok időnk volt ámuldozni, mert a személyzet jött hajtani minket, hogy ha el akarjuk érni a csatlakozó hajót, ami 5 perc (!!!) múlva indul, akkor jó lesz, ha elsők között szállunk ki. Így rohantunk kibányászni a csomagjainkat, és igyekeztünk előre kerülni a gyülekező sorban...